2018. január 27., szombat

A 2 éves kisfiam egy kiflit kezdett majszolni bevásárlás közben - Amit ezután át kellett éljünk, azt egy családnak sem kívánom!

Ilyen megaláztatásban még soha nem volt részem! 

Tegnap Szombathelyen, az egyik bevásárlóközpontban voltunk a 2 éves kisfiammal. Vásárlás közben megéhezett ezért vettem neki egy kiflit, hogy azt majszolgassa. Máskor is előfordult már hasonló helyzet kisboltban, ott soha nem volt ebből probléma. A pénztárnál mindig ki volt fizetve. 

Most viszont a kasszához érve, a pénztáros valósággal nekem ugrott, amikor jeleztem neki, hogy szeretném a kiflit kifizetni. Minősíthetetlen hangnemben elkezdett velem ordibálni mindenki szeme láttára, hogy - MIT KÉPZELNEK MAGUKRÓL, HOGY MERI A KOSZOS KEZŰ GYEREKE ÖSSZETAPOGATNI A PÉKÁRUT? 

A döbbenettől nem jutottam szóhoz. Rendkívül megalázó volt, nem csak az hogy lekoszosozta a gyermekemet - ami természetesen nem volt valós állítás -, hanem hogy ezzel sugallta is egyben hogy mi el akartuk lopni a kiflit. 



Elkértem a panaszkönyvet, de addigra már odaért a biztonsági őr és egy vezető beosztású úriember. Az üzlet vezetősége elnézést kért az alkalmazott viselkedéséért, és közölték, hogy munkatársuk figyelmét ismételten fel fogják hívni, a vásárlóbarát magatartásra. 

Ti mit gondoltok erről? Ki hogyan viselkedett volna a helyemben? 

Az alábbi gombok segítségével oszthatod meg a cikket, ha fontosnak találod a mondanivalóját!

Vesszen Trianon! Székelyföldön tartott Trianoni megemlékezést a Magyar Önvédelmi Mozgalom!

Szakrális helyszínen, Szejkefürdőn Orbán Balázs sírjánál emlékeztek meg, legnagyobb nemzeti sorstragédiánkról a MÖM és a Kossuth Nemzet...