Ilyen megaláztatásban még soha nem volt részem!
Tegnap Szombathelyen, az egyik bevásárlóközpontban voltunk a 2 éves kisfiammal. Vásárlás közben megéhezett ezért vettem neki egy kiflit, hogy azt majszolgassa. Máskor is előfordult már hasonló helyzet kisboltban, ott soha nem volt ebből probléma. A pénztárnál mindig ki volt fizetve.
Most viszont a kasszához érve, a pénztáros valósággal nekem ugrott, amikor jeleztem neki, hogy szeretném a kiflit kifizetni. Minősíthetetlen hangnemben elkezdett velem ordibálni mindenki szeme láttára, hogy - MIT KÉPZELNEK MAGUKRÓL, HOGY MERI A KOSZOS KEZŰ GYEREKE ÖSSZETAPOGATNI A PÉKÁRUT?
A döbbenettől nem jutottam szóhoz. Rendkívül megalázó volt, nem csak az hogy lekoszosozta a gyermekemet - ami természetesen nem volt valós állítás -, hanem hogy ezzel sugallta is egyben hogy mi el akartuk lopni a kiflit.
Elkértem a panaszkönyvet, de addigra már odaért a biztonsági őr és egy vezető beosztású úriember. Az üzlet vezetősége elnézést kért az alkalmazott viselkedéséért, és közölték, hogy munkatársuk figyelmét ismételten fel fogják hívni, a vásárlóbarát magatartásra.
Ti mit gondoltok erről? Ki hogyan viselkedett volna a helyemben?
Az alábbi gombok segítségével oszthatod meg a cikket, ha fontosnak találod a mondanivalóját!
Tegnap Szombathelyen, az egyik bevásárlóközpontban voltunk a 2 éves kisfiammal. Vásárlás közben megéhezett ezért vettem neki egy kiflit, hogy azt majszolgassa. Máskor is előfordult már hasonló helyzet kisboltban, ott soha nem volt ebből probléma. A pénztárnál mindig ki volt fizetve.
Most viszont a kasszához érve, a pénztáros valósággal nekem ugrott, amikor jeleztem neki, hogy szeretném a kiflit kifizetni. Minősíthetetlen hangnemben elkezdett velem ordibálni mindenki szeme láttára, hogy - MIT KÉPZELNEK MAGUKRÓL, HOGY MERI A KOSZOS KEZŰ GYEREKE ÖSSZETAPOGATNI A PÉKÁRUT?
A döbbenettől nem jutottam szóhoz. Rendkívül megalázó volt, nem csak az hogy lekoszosozta a gyermekemet - ami természetesen nem volt valós állítás -, hanem hogy ezzel sugallta is egyben hogy mi el akartuk lopni a kiflit.
Elkértem a panaszkönyvet, de addigra már odaért a biztonsági őr és egy vezető beosztású úriember. Az üzlet vezetősége elnézést kért az alkalmazott viselkedéséért, és közölték, hogy munkatársuk figyelmét ismételten fel fogják hívni, a vásárlóbarát magatartásra.
Ti mit gondoltok erről? Ki hogyan viselkedett volna a helyemben?
Az alábbi gombok segítségével oszthatod meg a cikket, ha fontosnak találod a mondanivalóját!